OΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΥΣΩΝΑ:

OΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΥΣΩΝΑ:

Για να ρυθμίσετε τη σωματική θερμοκρασία σας όταν κάνει ζέστη, δίχως να απειληθεί η υγεία και η καρδιά σας, πρέπει να κάνετε τα εξής:

 

Να πίνετε άφθονο νερό και ροφήματα χωρίς ζάχαρη.

Να μην καταναλώνετε ροφήματα και ποτά με αλκοόλ ή καφεΐνη. Και οι δύο ουσίες προκαλούν μεγαλύτερη απώλεια υγρών από το σώμα.

Να τρώτε λίγο και συχνά. Να προτιμάτε σαλάτες και φρούτα με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό.

Να παραμένετε σε δροσερό περιβάλλον.

Να φοράτε ελαφριά, φαρδιά ρούχα (κατά προτίμηση βαμβακερά), που δεν θα σας στενεύουν καθόλου.

Να αποφεύγετε την έκθεση στον ήλιο και τη ζέστη. Μείνετε σε εσωτερικούς χώρους από τις 12 το μεσημέρι έως και τις 5 το απόγευμα, όταν η ζέστη είναι εντονότερη.

Να αποφεύγετε την έντονη  σωματική καταπόνηση (εργασία και άσκηση) κατά τις πιο θερμές ώρες της ημέρας.

Αν πρέπει υποχρεωτικά να μετακινηθείτε το μεσημέρι, να κινείστε στην σκιά, φορώντας καπέλο, αντηλιακό και έχοντας μαζί σας νερό.

 

Share this post


Call Now ButtonΚαλέστε μας τώρα!