ΤΡΟΦΕΣ   ΠΟΥ   ΜΑΣ   ΕΝΥΔΑΤΩΝΟΥΝ  ΤΟ  ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΤΡΟΦΕΣ   ΠΟΥ   ΜΑΣ   ΕΝΥΔΑΤΩΝΟΥΝ  ΤΟ  ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Η καλή ενυδάτωση συνδέεται με την καλή υγεία, την ευεξία, τη βέλτιστη απόδοση και ταυτόχρονα είναι πολύτιμη για να επιτελέσει ο οργανισμός μας τις απαραίτητες λειτουργίες του, όπως την ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος μας.

Αντίθετα, η αφυδάτωση, δηλαδή η κατάσταση κατά την οποία η απώλεια υγρών είναι μεγαλύτερη από την πρόσληψη για μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία, όπως  κόπωση και  πονοκέφαλο.

Επειδή τους καλοκαιρινούς μήνες οι υψηλές θερμοκρασίες αυξάνουν την εφίδρωση, για να αποφύγουμε την αφυδάτωση δεν ξεχνάμε να προσλαμβάνουμε επαρκή ποσότητα υγρών και ροφημάτων και να καταναλώνουμε τουλάχιστον 4 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα, τα οποία μας ενυδατώνουν.

Παρακάτω αναλύονται οι ιδανικές τροφές για την καλοκαιρινή μας ενυδάτωση:

Αγγούρι

Με ποσοστό περίπου 96% έχει την υψηλότερη περιεκτικότητα σε νερό σε σύγκριση με άλλες  τροφές και αποτελεί πολύτιμη τροφή για την ενυδάτωση μας. Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες, όπως η βιταμίνη C και περιέχει πολλές φυτικές ίνες.

Ντομάτα

Αποτελείται 95% από νερό και μας προσφέρει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, όπως η βιταμίνη C, βιταμίνη Α, φυλλικό οξύ, κάλιο, μαγνήσιο, σελήνιο.

Κολοκύθι

Με 95% περιεκτικότητα σε νερό είναι εξαιρετική τροφή για ενυδάτωση. Αποτελεί πολύ καλή πηγή βιταμινών Α, C και βιταμινών του συμπλέγματος Β, όπως το φυλλικό οξύ.

Ραπανάκια

Αποτελούνται από 95% νερό και ως προς την ενυδάτωση βρίσκονται στην ίδια θέση με τις ντομάτες. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, καροτενοειδή και ισχυρή αντιοξειδωτική δράση.

Πιπεριές

Από τις πιπεριές, οι πράσινες έχουν την υψηλότερη περιεκτικότητα σε νερό, περίπου 94% και οι πολύχρωμες πιπεριές αποτελούνται από 92% νερό.

Καρπούζι

Είναι το δημοφιλέστερο φρούτο του καλοκαιριού και με σχεδόν 92% περιεκτικότητα σε νερό αποτελεί μια πολύ δροσιστική επιλογή. Είναι καλή πηγή βιταμινών Α, Β6, Β1, C, καλίου, μαγνησίου, τα οποία είναι πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.

Πεπόνι

Έχει υψηλή συγκέντρωση σε νερό, περίπου 92% και συναγωνίζεται το καρπούζι. Μας προσφέρει βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, όπως βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνες του συμπλέγματος B και κάλιο.

Φράουλες

Αποτελούνται από 91% νερό και συμβάλουν στην ενυδάτωση του οργανισμού μας.

Συνοψίζοντας, η ισορροπημένη διατροφή είναι σύμμαχος μας στην ενυδάτωση, διότι περιλαμβάνει ποικιλία φρούτων και λαχανικών με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, βιταμίνες και μέταλλα, τα οποία προσφέρουν πολλαπλά οφέλη στον οργανισμό μας.

Share this post


Call Now ButtonΚαλέστε μας τώρα!